Tietoa  meistä

Kuusan Martat ry on vireä noin 50 jäsenen yli 70-vuotias yhdistys. Keskuspaikkana on Kuusan nuorisoseuran talo, joka tarjoaa hyvät puitteet mm. marttailtoihin, pikkukokkeihin ja muihin teemailtoihin.

Kuusan martat ovat olleet monessa mukana. Meiltä voi tilata pienimuotoista ruokien pitopalvelua. Olemme myös ahkeria talkootyöläisiä. Kuusan Kanavateatterin teatterikahvituksessa ja jo kahtena kesänä  John Smith rock festivaaleilla myymässä kahvia ja pullaa. Tätä olemme ajatelleet tekevämme jatkossakin hyvän palautteen takia!

Meiltä taipuu monet hommat ja meitä kiinnostavat monet asiat kuten puutarhan hoitoon liittyvät teemat, käsityöt ja ruuanlaitto. Mutta me myös muistamme virkistäytymisen tärkeyden. Teemme yhteisiä teatterireissuja ja tutustumiskäyntejä kauemmaksikin. Tänä vuonna retket Strömsöhön ja Evitan musikaaliin. Pidämme huolta hyvinvoinnistamme mm. hyvinvointipäivän merkeissä.

Teemme lisäksi hyväntekeväisyyttä laittamalla ruokaa ikäihmisille ja lahjoittamalla ruokalahjoja hyväntekeväisyyteen tai esim. neulomalla sukkia.

Teemme yhteistyötä Kuusan muiden järjestöjen kanssa. Yhteistyössä on voimaa. Tule sinäkin mukaan!

Kuva on syyskuulta 2022 meidän 70-vuostisjuhlista Kuusan nuorisoseuran talolta. Sen on ottanut Mari Lonka.